Veterinární klinika Hatě - prodej krmiv a diet

O nás - Kde nás najdete - Prodej krmiv a diet - Slevy - Plná verze - Deutsch

Krmiva Hills

Doporučuje se už od mládí krmit zvířata pouze kvalitním kompletním krmivem. Krmiva kvalitních značek obsahují všechny potřebné živiny, minerály a vitamíny ve správném poměru vzhledem k rase a věku zvířete. Kvalitní krmivo zohledňuje energetické nároky a potřeby zvířete v jeho jednotlivých životních etapách. Proto podáváním takovéhoto krmiva (v odpovídající dávce) můžete omezit možnost výskytu některých zdravotních potíží v budoucnosti a můžete podpořit správný vývoj Vašeho zvířete.

Pro zvířata, která již zdravotní problémy mají, existuje řada speciálních veterinárních diet, které jejich problém zohledňují, pomáhají ho léčit, nebo omezovat jeho následky. Tyto diety jsou určeny pouze pro pacienty u kterých byl lékařsky zjištěn problém na který dieta působí, proto je možné je získat pouze u veterinárních lékařů.

Pokud veterinární lékař Vašemu zvířeti dietu ze zdravotních důvodů předepsal, je nejvhodnější volbou komerčně vyráběná dieta ve formě granulí, někdy i konzerv a kapsiček. Je to proto, že tyto diety mají vždy stejné složení. Toho není možné při domácí přípravě krmiva žádným způsobem dosáhnout.

Speciální dietní strava může vašemu zvířeti prospět také např. při onemocněních srdce, jater, slinivky, nebo kloubů, při nádorových onemocněních, rekonvalescenci po těžkém onemocnění, nebo operačním zákroku. Vždy ji ale musí doporučit a předepsat veterinární lékař.

V prodeji zejména:

Vzhledem k omezeným skladovacím prostorám je vhodné se informovat zda je Vámi požadované krmivo právě na skladě.

TOPlist